Tjena swecan!
Hur pass viktigt är det med kolfilter om man bara odlar en planta?
Blir lukten så pass stark från en växt att man måste ha ett?
Mina strains är Orange bud, WW och Super lemon haze.
Tackar!
Kolfilterfråga
Moderators: YriLuvan, Hr Sanders
Forum rules
- Döskallen
- Småodlare
- Joined: 2010-11-16 1:21:38 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Kolfilterfråga
Det lättaste svaret är ja.
De är klart du behöver kolfilter om de blir odling där ingen annan
ska känna den underbara lukten.
Men sen kan man försöka maskera cb lukten med en annan lukt.
Har inte lyckats med detta än, men till 70-80% ungefär.
De är klart du behöver kolfilter om de blir odling där ingen annan
ska känna den underbara lukten.
Men sen kan man försöka maskera cb lukten med en annan lukt.
Har inte lyckats med detta än, men till 70-80% ungefär.
-
- Avstängd och inte välkommen tillbaka
- Joined: 2009-09-14 22:40:08 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Du måste inte alls ha ett kolfilter om du bara ska köra en planta. Jag hade 2 Afghan Kush tillsammans med 2 wunderbaums, en i rummet där jag odlade och en ute i hallen, odören jämnades ut tack vare wunderbaumsen. Så det går att köra utan ett kolfilter.
Swecan: Ett forum som numera styrs av fascister och icke cannabis entusiaster.
- frilansaren
- Ganjaman
- Location: Headlight [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
finns även "luktabsorbent" på biltema, typ 30 kr.
Funkar utmärkt när det är mindre skala, har sån ståendes här hemma och den funkar fin fint, har dock bara 2 plantor, men gräsdoften från rökat e borta
bless
Funkar utmärkt när det är mindre skala, har sån ståendes här hemma och den funkar fin fint, har dock bara 2 plantor, men gräsdoften från rökat e borta

bless
- Abracadabra
- Nyfrälst och hög
- Joined: 2010-05-09 13:47:19 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Valtio on meille velkaa!
- frilansaren
- Ganjaman
- Location: Headlight [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
det ska jag titta närmare på, borde fungera ypperligt att fästa över utblåset till min pc låda.
tack för tipset broder.
bless
tack för tipset broder.
bless