Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Befrukta femmad autoblom Reply To: Befrukta femmad autoblom

  • pontus

    Member
    2013-05-09 at 18:04

    @exil wrote:

    Först och främst tycker jag verkligen att du ska köra på och testa. Frön är skitkul. Jag har den här rackaren på ingång Eearly Wonder Skunk x Thyphoon/Dieselryder x Short term amnesia den kan säkert bli fin. Får jag många av den så kan du få ett par stycken.

    Vilka anlag som är dominanta är som sagt svårt att gissa men de kommer förmodligen klara sig riktigt bra ute.

    Ang femmade så är de lite av bastarder och ingen vet riktigt vad som i längden sker med avel på dom. Här kan nog andra svara mkt bättre. I ditt fall tycker inte jag att det spelar någon större roll. Kör man en seedbiz så skulle dock ej femmade kännas mycket bättre att breeda på. Femmade känns döda och lite Monsanto stil.

    Ah, tack för erbjudandet! Jo, tycker väl jag också att femmade frön egentligen är rätt trista, men är ju nästan bara det många säljer idag… Helst hade jag haft ngt auto men inte femmat att korsa mina typhoon med. Tycker som sagt att typhoon är en riktigt härlig strain, kunde vara lite mer riv i den bara…