Mina jättar!
Moderators: YriLuvan, Hr Sanders
Forum rules
-
- Nyfrälst och hög
- Joined: 2005-09-25 17:23:19 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Mina jättar!
jag kör en utomhusodling, allt går så bra att det nästa går för bra. plantorna har vuxit till närmre 4 meter och nu har sidogrenar börjat knäckas och vissa plantor välta. sidogrenarna har jag silvertejpat tillbaka/upp och dem lever. tror ni det är farligt med silvertjep? att den kväver stammen? sen har jag stöttat upp plantorna med jordhögar en bit högre upp på stammen (ca 30cm) tror ni det är risk för nån form röta på stammen?
tacksam för svar
tacksam för svar
ja posta för fan
du får gå till nått kafe om du är helt nojig lr är du rädd att nån ska komma på vart dina plantor är ?
Vi vill se dina monsters
Bless ! Napkin

Vi vill se dina monsters

Bless ! Napkin
Last edited by reaper on 2008-09-04 19:57:19, edited 2 times in total.
-
- Gräsfläckar på knäna
- Joined: 2008-06-02 18:39:33 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
-
- Humorist
- Joined: 2007-08-17 13:35:14 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Tjena
Skit inte små direkt
värsta julgranar . Lycka till ! Hoppas du får en ordentlig last 
Bless ! Napkin
Skit inte små direkt

Bless ! Napkin
Last edited by reaper on 2008-09-04 19:54:46, edited 1 time in total.