Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Jordens avskum Reply To: Jordens avskum

#522848

sodapop
Member

Det fanns en tid då jag avskydde allt elände mänskligheten har orsakat. hatade då mig själv för att jag bidrog och var en del av skiten.
Nu tänker jag helt annorlunda. nu när jag vet hur.. nä ja ska inte säga ‘vet’ (det låter för deffinitivt å högmodigt) så
säger istället att jag förstår hur civilisationen är skapad och fungerar mycke bättre numera.
Vilket får mig att inse att människan i sin sanna natur är en gudomligt vacker skapelse.. Med gränslös och ovillkorlig kärlek, förlåtande, sympatisk ja allt det där mysiga.

Men nu är det så att det finns en liten klick av makteliten som vill ha planetens samtliga resurser under total kontroll, med alla medel för sig själva.
Ond destruktiv propaganda, korrumption och misär är vad denna ‘bilderberg’ grupp har som vinnande koncept i deras bestialiska agenda.
Dom vill döda mänsklighetens själ och radera vad vi vet om ett genuint leverne tillsammans på en levande planet. för att införa en global polisstat/fascism.
99% av folket i maktens korridorer agerar som robotar och vet inte vems ärende dom igentligen springer.
Politiken är en godnattsaga. politiker behövs bara i en fascistisk civilisation. demokrati är början på fascism! politik arenan är en avledningsmanöver.
politik är till för att spela folket imot varandra från höger till vänster, så att ingen ser männen bakom ridåerna, dvs. dom som verkligen styr klotet.

Lätt att se mänskligheten som ett destruktivt virus, men människan blir snabbt motsatsen om makteliten arbetade med kärlek och logik som utgångspunkt.