Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Himalaya Gold + The Church Grow Log (updated frequently) Reply To: Himalaya Gold + The Church Grow Log (updated frequently)

#516811

marijane
Member

@ivwe wrote:

Nu orkar inte jag skriva på engelska, men eftersom du förstår svenska så skriver jag på det.

Jag undrar varför du har lamprona så långt i från plantorna? Du skulle kunna ha dem mycket närmare.. Kanske därför de inte så är buskiga?
Sen är det dags för länge länge sen att plantera om i större krukor tror jag. Eftersom du har 2 lampor så skulle jag rekommendera MINST 10 liter, gärna 15 liters krukor.

Du kanske skulle prova dig på en “fim”?

Sen en sak till, har du inget kolfilter? vart sprutas luften ut? Är det lägenhet eller hus? tänk på det sen bara om du har grannar, det luktar mer än vad man tror…..

Lycka till nu..

Umm the lights are so far away because heat is a problem right now. It was a problem since we first started this little project. Seeing as how i have an attic apartment on the top floor its not too unexpected….

The transplant would be a good idea. I’ll get on that tomorrow i guess, i’ve been up all day setting this other stuff up and i’m super tired … 😉

I have a 300m3/h carbon filter, but at the moment its not set up. No big deal yet, doesnt smell too much at all. Only sometimes i get a small whif of the sweet ganja ( smells fabulous :D ) I need to make some changes to my apartment to make room for the filter, the idea in my head is that the carbon filter and tubes go through the wall into my actual apartment from the closet i’m using. That way i can seal the room of easier for when they really start stinking.