Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Små odlare som åker fast? Reply To: Små odlare som åker fast?

#485017

reaper
Member
JimRob wrote:
SkunkStar = troll ???

Hade jag varit snut på jakt efter nya sätt att sätta fast småodlare så hade jag lagt upp precis en sån här tråd. Någon annan som får fel känsla??

Ja, jag är en paranoid jävel.

Jo jag funderade på det innan jag skrev tråden, är det så smart? Men jag måste veta innan jag sätter igång med odling (om jag någonsin börjar).

Jag vill vara 100 % säker på det jag håller med innan jag börjar, vill liksom inte göra en dum tabbe bara för jag inte läst på eller frågat en massa frågor.

DOCK vill jag veta, hur funkar FRA-lagen gällande forum och diskussioner på forum, loggas det också? Issåfall kanske man helt får sluta skriva frågor etc som kan göra det “farligt” för en.

SamLowry wrote:
Jag är nära 190 med skapligt bmi och jag har inte åkt fast sedan sundsvall brann sist, har en kompis som är ~160 och tanig och han har åkt fast flera gånger.. så ja, det kanske finns en chans att små odlare åker fast..

Eller menar du minderåriga=små?

Förlåt om jag inte skrev korrekt, men jag menade självklart människor som odlar t ex 1-2 plantor max per gång och inte en massa plantor om gången, dvs odlar lite i taget för att vara så diskreta som möjligt (eller något?)