Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Jag såg en stoner! Reply To: Jag såg en stoner!

#479505
Hank_Moody wrote:
PuffTheMagicDragon wrote:
MrBojangles wrote:
PuffTheMagicDragon wrote:
Skämtet på Svenska Dagbladet igår var ett tydligt exempel. Sådant skämtades inte om för bara ett par tre årsedan…

Vad var det för ett skämt? Nyfiken!:D

https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=63283 En bit ner finns en skärmdump.

Det roligaste är nästan att det “citerat” Fredrik Reinfeldt, som säger att de avvaktar resultatet fråm Danmarks legalisering för att ev. börja sälja lagligt även här … :-)

//PuffTMD

Fast det där var inte på riktigt. Det var jag som var elak och skojade med er… 😳
Jag trodde jag gjorde det tydligt genom att svara ironiskt på bobmeisters fråga, men jag kanske borde ha skrivit att det var jag som suttit och photoshoppat… 😳

Jag såg i alla fall en stoner igår kväll när jag rastade hunden. Han stog och rullade under ett träd, såg kallt ut med tanke på regnet. Lukten kändes bekant när man gick förbi :)

Fan va’ jag känner mig dum 🙄 Läste visserligen inte tråden så väl. Kollade mest på skärmdumparna… Men i alla fall. Vad var då det riktiga skämtet då? Det som jamaicanrastafari länkade till. Var det om Reinfeldt som funderade på att legalisera? Eller var det oxå ett skämt?

Men det var väldigt roligt HankM!

//PuffTMD