Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Poster för legalisering – Version 4, Uppdaterad 5/7 Reply To: Poster för legalisering – Version 4, Uppdaterad 5/7

  • reaper

    Member
    2008-06-15 at 18:02

    @marijuanafarmer wrote:

    riktigt bra detta! hade jag en skrivare hade jag printat ut massor (när den blir färdig) och satt upp i affären, busskurer med mera.
    jag tror det bästa är att ha olika såna här o sätta upp dom lite överallt. det gör att folk ser dom en extra gång för att kolla på vad det står på just den eller om det kanske står nått nytt på den dom ser…
    jag tror inte det är bra att fokusera förmycket på medicin effekterna utan gå mer in på spåret om att allt de flesta “vet” eller tror dom vet menar jag ju är fel. tex att det inte är beroendeframkallande, inte dödar nån osv. sen att det hjälper många sjuka me.

    Kul att du tycker det! Samma här, men jag lånar skrivare av en polare. Förstår hur du menar, jag tycker ungefär likadant, men många argumenterar för just den medicinska vinklingen. Jag har ett eget förslag där jag staplar några punkter av fakta kring cannabis, kan göra en sådan variant också!