Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Olika strumpor, avtändande? Reply To: Olika strumpor, avtändande?

  • bigbanana

    Member
    2006-05-15 at 15:55

    @Doktor_Knark wrote:

    Strumpor?! Kommer sällan in i ekvationen. Man ser alla kvinnor som går omkring överallt och är helt nakna under kläderna och det enda man kan tänka är “Det där vill jag ha!”.

    Fast när man kommit över den första impulsen så kan man skönja lite av personens karaktär i kläderna, men bara i vissa fall, då är olika strumpor nog något som gör en lite mer nyfiken. Men eftersom jag använder kläder som kamoflage så misstänker jag alla andra för att göra samma sak, så jag färster inte stor vikt vid det.

    Jag är helt nerrökt, vet inte om det är därför din text är helt oförståelig, jag fattar fan ingenting, men det var kul ändå, haha…

    Jag har precis börjat inse hur fult och oskönt det är med tubsockor nu, har alltid haft såna jävlar… Och nu har jag gått och köpt tunna på åhlens… funderar på att bränna hela gamla strumpkollektionen, fy fan, man blir svettig, dom är totalt osexiga och bläää usch å tvi…

    Hehe, men om en tjej skulle ha olika strumpor på sig med var fett fräsch annars, skulle jag inte bry mig ett dyft, hon kanske tom skulle ha en häftig story bakom det hela eller nåt… Men vore hon allmänt skabbig i övrigt och av ren slapphet valde att ta två udda skulle jag bli ganska avtänd…

    Men överlag, njäää… fan, det är chill. Men jag skulle själv känna mig ganska så illa till mods om mina strumpor inte matchade, iaf på sommaren i shorts eller nåt annat… speciellt på en inomhusfest, barfotafest, där skulle det vara ganska pinsamt…

    Ha det bra folk!