Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Tsunami-eller, det regnar MYCKET i svealand.. SNUTJÄVLAR! =( Reply To: Tsunami-eller, det regnar MYCKET i svealand.. SNUTJÄVLAR! =(

#280691

reaper
Member

Bengan>> Jag är medveten om “problemet”.. Men “skiter” i det typ.. Albumet ligger INTE öppet för allmänheten! 😉 Det är “dolt” för de som kollar på min sida. Som om det skulle spela rocken roll?!?? Hmmm.. Aja, vi får välan se om “Der Kommisaar” lägger ner energi på 4 ynka, sketna hallonbuskar och stoppar in mig finkan.. 🙄 Det kanske va det du menade med “nåt annat dåligt” som nu INTE skulle hända dom små liven?! 😉 Regnet verkar ha stillat sig nu samt att jag knappast tror att vattnet i fortsättningen utgör något hot iom deras nya placering. Bara stå där i kanten av vattnet och lapa sig stoOora och feEeta..! :P Hihi..
btw, Jag diggade dina storys.. När kommer det fler?! 🙄

Enviousness>> Tackar för de snälla orden om bilderna! :) Visst är det något skojigt/speciellt med “utomhusare”! Speciellt också när det också är ens första, som på köpet hittils har gått som på räls. Om man då bortser från den lilla “tsunamin” en vecka sen.. 😉
Förrexten, vet du eller någon när man räknar från typ när de EGENTLIGEN börjar blomma? När man ser pre-flowers? När de färgas bruna? Eller vadå?

Skulle kunna uppdatera imorgon, men det känns meningslöst att gå dit med en kamera med tanke på hur vädret varit.. :? Men man ska väl “aldrig säga aldrig”..?! 😉

morsXkors!

/T

P.s/ http://www.uppsalareggaefestival.se 😉