Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken The_One’s Nya projekt !

  • The_One’s Nya projekt !

    Posted by reaper on 2005-02-21 at 16:20

    Tjena allihopa var ett tag sen nu ;) har haft mycket att göra men nu är allt förberett o klart ;) har fixat en 2 rums lägenhet där jag ska odla en Helvetes massa ganja 😈 . Denna gången blir det…

    Chronic
    Ice
    White Russian

    Utrustning:

    6 st Lysrör

    1st: 600 W HPS

    Canna vegga samt / Terra flores

    och detta ska odlas i 10 L hinkar . ska inhandla 2 st hps er till snart. Just det ja ! glömde skriva vad jag fick ut sist på NL/BB och WR- och WW. samanlagt blev det ca 200 G på 7 plantor .. detta var jag givetvis inte nöjd så jag och en polare odlade 6 Northern Light och fick ut 350 G och det blev skit bra !!. Hoppas detta blir lika fint 8)

    Här har jag bara satt sorterna dom kom upp i förrgår så nu har jag planterat om dem i större krukor. Håller på att inreda enn vegg kammare och sedan ett blomm rum.

    replied 19 years, 2 months ago 1 Member · 2 Replies
  • 2 Replies
  • reaper

    Member
    2005-02-21 at 17:04

    Ser fint ut :)
    hoppas de blir lika fint som de förra 😆
    peace…

  • reaper

    Member
    2005-02-21 at 19:35

    Trevliga sorter du valt att odla, har iofs inte smakat dom själv men man har ju både läst och hört gott om dom tre. Hur många frön av varje sort tänker du dra upp? Du verkar ha en fet setup, kommer bli intressant att följa din odling. Good luck :kimblah:

Log in to reply.