Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen vi är alla ensamma Reply To: vi är alla ensamma

#517418

reaper
Member

Shit vilken djup tråd… ska försöka lägga något meningsfullt nu :?

ja förstår dig weedpuff, känner nästan likadant.. ja gillar inte heller begravningar o antagligen
så accepterar jag att någon gått bort redan när ja får reda på det.
Ja vet att man låter ganska kall när man säger så men gravplatser agerar bara som “lager” för våra kroppar…
För vart ja än går o vad ja än gör så finns min vän alltid med mig, min bästa vän dog i en olycka -06
o ja var på hans begravning för att visa min vän’s familj att ja brydde mig….
har inte vart där sen dess o anser att ja inte behöver det, för han finns i mig hela tiden..
liksom ja tänker på honom varje dag mer elle mindre så han finns fortf där o blir inte bortglömd…
ja förstår oxå människor som behöver en plats dit dom kan gå visa respekt o omtanke för den avlidne, förstår de mycket väl *V.I.F Min vän*

“För en buddhist finns inget nära eller fjärran, ingen fiende eller främling, ingen avfälling eller kastlös, eftersom den universella kärleken, som insetts genom förståelse, har upprättat ett broderskap för alla levande varelser. En verklig buddhist är världsmedborgare. Han betraktar världen som sitt fosterland och alla människor som sina bröder och systrar”

De e så jävla vackert, önskar alla va sådana o hade precis den moralen….
Älska varandra oavsett ras o allt annat som gör att vi kan delas upp på olika sätt..
En värld som skulle kännts helt underbar, inga onda elle goda människor…
nu har vi skapat allt själva, alla psykologiska sjukdomar o många dom känslor har vi själva uppfunnit o det kommer bli vår undergång…
Ja hade aldrig blivit svartsjuk, kännt mig ensam, varit rädd elle jagat massa saker om ja inte blivit upplärd t detta genom allt som händer runt om …..
anser att de e våra påhittade “problem” som aldrig ens behövt finnas….

tack för att ni läst detta, tog typ 100år att skriva