• Posted by reaper on 2002-06-20 at 09:43

    har tänkt att odla hampfrön i några generationer för jag har hört att thc är en dominant egenskap hos dom små liven, stämmer detta?
    eller måste man korsa dom med en starkare sort för att thc nivån ska stiga till nästa generation?
    är det något annat tips ni kan ge mig för att höja thc nivån?
    anledningen till att jag inte köper riktigt bra frön är att jag bor hemma och att min morsa antagligen skulle sno mina frön om jag beställde hem, har heller ingen kompis som vågar beställa hem till sej.
    odlingen kommer vara utomhus
    tacksam för all hjälp

    replied 21 years, 10 months ago 3 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • okkolokko

    Member
    2002-06-20 at 10:38

    Man måste korsa med en stark planta. och det ska vara fler starka än svaga annrs blir det en klen strain!

  • reaper

    Member
    2002-06-20 at 11:04

    Försök hitta nån här på formuet som kan ge dig frön irl så slipper du problemet med posten.

  • gronis

    Member
    2002-06-22 at 17:11

    köp en påse majja så kan det hända att du får en del frön med i påsen! 😉

  • reaper

    Member
    2002-06-22 at 18:55

    jag har testat bagseeds många gånger men aldrig fått dom att gro
    men nu har jag pratat med en kille som säger att han kan fixa ETT voodoo frö för 100 spänn, jag tackade nej eftersom det antagligen var ett fågelfrö han skulle ge mej, är inte riktigt säker men personen i fråga är känd för att ta överpriser o lura folk men men…är det någon som har egen erfarenhet av denna planta? är det en så bra planta att den brukar kosta så mycket?
    är det förresten inte för sent att börja odla ute nu?(21 juni)jag har fattat att det tar ung. 2,5 mån att få upp en fullt utvecklad planta

    tack för alla förslag
    ps. är det någon som kan ge mej fakta om voodoo? ds.

Log in to reply.