Men rent praktiskt, vad menar jag med att Swecan var som en "bar" eller coffeshop?
Jo, jag kom hit och skrev ner vad jag upplevde, kände, gjorde och så vidare. Jag berättade och samtalade med många av er kring livets många frågor. Jag fick tips och gav tips på nöjen, såsom filmer, tv-serier, eller olika sorters gräs

Jag lärde mig mycket ifrån er alla, jag har alltid velat förstå saker och ting ur allas jag möter liv.
Det är en ära att leva tillsammans med er, synd att vi ännu inte har en fysisk ganjashop vi kan träffas på.
Stora förändringar i vårt liv på jorden skymtar i horisonten.
Förändringar vars inverkan på vår existens inte kan jämföras med vad vi vet om vår och tidigare historia. Inte ens vår vildaste icke gemensamma fantasi når denna förändring. Förväntan på den? Likt ett barn vars familj skämts bort med bra jobb och en stadig inkomst av en pengakälla sover innan julafton. D.v.s. inte alls

Förväntan och spänning på att få öppna presenter och få vad man inte haft råd med skapar för mycket kemiska reaktioner i kroppen så det blir svårt att sova.
Så, är det bara jag som skymtar enorma förändringar vår allas vår vardag? På flera fronter, inte bara att cannabis legaliseras mer och mer. Utan t.ex. socialt, ekonomiskt, och vetenskapligt. Även politiskt, vår infrastruktur o.s.v..
Ingen som ser detta i denna coffeshop?

Peace and luv
- any to the bodysmoker