Nya "Swecan" Stort tack!
Moderator: Powerpuffgirl
Forum rules
- 60420
- Nyfrälst och hög
- Joined: 2007-08-11 8:59:37 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Nya "Swecan" Stort tack!
Ser jättefint ut, men vad gör reklam och donationsknapp till vänster på sidan? Känns väldigt mycket i vägen.
-
- Småodlare
- Joined: 2010-04-05 16:27:27 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Nyheterna på startsidan bör ses över. Eller uppdateras, snarare.
- Humlan
- Garderobssnille
- Joined: 2007-04-15 10:42:21 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Kanske helt fel ställe att ta upp detta. Men angående att donera, så donerade jag någon dag innan Swecan la ner.. Vad hände med detta tro? Händer det något speciellt med "mig" om jag donerat?
Eftersom jag har för mig man skulle få tillgång till ett annat forum, men verkar som det inte hänt något för min del
Fridens.
Eftersom jag har för mig man skulle få tillgång till ett annat forum, men verkar som det inte hänt något för min del

Fridens.
-
- Nyfiken Grön
- Joined: 2010-11-16 18:11:19 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
trevligt trevligt. bubbel bubbel gubbar.
- Trestor
- Trollgubbe
- Location: Vildmarken [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Humlan: Vi har förmodligen fått din donation, har inte tid att kolla vårt konto just nu (mail om saken är dessvärre borta). Däremot händer inget mer med dig eller ditt konto. Det där om extra forum och galleriet är VIP-medlemskap och inte donation, det är separata funktioner på sidan. För VIP går du till din och klickar på knappen där. Om det faktiskt var VIP du menade att du skickade innan sidan gick ner, så ha tålamod en stund till bara så aktiverar jag.
Blessed be.
- RodTjur
- Garderobssnille
- Location: Vettet [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hade nästan glömt bort Swecan! Veckorna innan det las ner hade jag inte varit inne sen när jag försökte komma in igen av ren spontanitet var allt nere, läste även på Flashback att sidan varit nere i flera veckor. Jag trodde att det var slutet för Swecan men det är RIKTIGT RIKTIGT härligt att vara tillbaks här!
Hoppas nu vi kan bygga upp det "nya" forumet igen till ett ännu bättre än det gamla.

Hoppas nu vi kan bygga upp det "nya" forumet igen till ett ännu bättre än det gamla.
"The reason that drugs kill people is that drugs is drug"
-Sofia Modigh [KD]
Who need drugs when there is weed?
-Sofia Modigh [KD]
Who need drugs when there is weed?
- dodsknerk
- Småodlare
- Location: Yttre rymden [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
När jag väl hade tänkt att bli medlem så upptäckte jag till min förskräckelse att sidan var nere! Fantastiskt att swecan är tillbaka (:
-
- Ganjaman
- Joined: 2007-08-10 22:33:41 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Har inte varit inne på evigheter, och möts av att sidan ligger nere, då blev jag ledsen
Men nu verkar ju allt vara up and running igen, åsm!
Men nu verkar ju allt vara up and running igen, åsm!
-
- Avstängd och inte välkommen tillbaka
- Joined: 2009-09-14 22:40:08 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Swecan: Ett forum som numera styrs av fascister och icke cannabis entusiaster.
- Nicko799
- Gräsfläckar på knäna
- Location: En spermie och ett [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
First they ignore you,
then they laugh at you,
then they fight you,
then you win.
- Gandhi
then they laugh at you,
then they fight you,
then you win.
- Gandhi
McCartney-Lennonist
- attila
- Gräsfläckar på knäna
- Joined: 2010-02-04 9:49:51 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Jepp äntligen är sidan uppe igen. HURRA
- Trestor
- Trollgubbe
- Location: Vildmarken [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Om ni störs av menyn till vänster, klicka på minus-ikonen i menyn.
Blessed be.
-
- Avstängd och inte välkommen tillbaka
- Joined: 2009-09-14 22:40:08 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Swecan: Ett forum som numera styrs av fascister och icke cannabis entusiaster.