Min nya 2012 teori!

Boom shiva!

Moderator: Powerpuffgirl

Forum rules
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Teslakid
Ganjaman
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Min nya 2012 teori!

Postby Teslakid » 2010-09-13 15:52:32

Ja har hittat på en teori om vad som händer 2012, fritt fram att dissa den totalt eller ge respons på dess rimlighet eller orimlighet :)

Jag tror att Californien legaliserar när dom röstar nu 2e november och det leder till att hela USA snart legaliserar och strax efter runt 2012 EU och resten av världen och vipps försvinner många stora problem :D

Mitt under detta kraschar ekonomin igen och en ny, baserad på hampa/cannabis växter fram ist för en driven av olja :)

"herb is the healing of the nation" :hippie:

Katten
Småodlare

Postby Katten » 2010-09-13 15:58:08

:roll:

JAG RÖSTAR JA.

Tumstock
Garderobssnille

Postby Tumstock » 2010-09-13 17:49:22

Jag tror personligen inte att det kommer hända ett skit mer än att tiden kommer fortsätta gå...

Jag hoppas dock lite på att det kommer en stor planrtdjävel och smäller rakt in ioss.
Jag har grunnat på tanken länge och kommit fram till att om så sker så dör alla jag ogillar världen över och alla orättvisor tar slut förevigt!
Sug på den tanken ett tag så inser ni att man lätt kommer kunna dö med ett smajl på läpparna :twisted:

(Jag har ont i magen och kan därför uppfattas som ondskefull idag)

Teslakid
Ganjaman

Postby Teslakid » 2010-09-13 18:33:11

Jo ja har funderat mycket på detta och läst runt bland alla möjliga teorier med aliens, planet x, polshift, maya osv osv osv

Men vad ja vet säger maya inget om att allt kommer dö, och alla som skrev om att det kommer sluta med död och kaos kan man väl se som medlämar av en elit eller överklass? :P Så det någon med makt ser som något fruktasvärt bör väl för den utan makt vara bra? ;)

Men konstigt vore ju om de inte hände nått alls, 100% händelse lösa dagar finns ju inte :roll:
Men kometer och polshiftning är ja tveksam till.. Men tror nått kommer hända och tycker det både syns och känns nu att saker håller på att hända, så detta tror jag kommer vara en väldigt stor del i det hela :)

sodapop
Gräsfläckar på knäna

Postby sodapop » 2010-09-14 0:22:33

[quote]Ja har hittat på en teori om vad som händer 2012, fritt fram att dissa den totalt eller ge respons på dess rimlighet eller orimlighet

Jag tror att Californien legaliserar när dom röstar nu 2e november och det leder till att hela USA snart legaliserar och strax efter runt 2012 EU och resten av världen och vipps försvinner många stora problem

Mitt under detta kraschar ekonomin igen och en ny, baserad på hampa/cannabis växter fram ist för en driven av olja

"herb is the healing of the nation" [/quote]

Hehe najs :lol: Tänk om....det vore så väl.
Cb är överlägsen inom alla områden den kan användas inom industrin, vilket är anledningen till att den är förbjuden. Som om ingen visste :roll:

[quote]Jo ja har funderat mycket på detta och läst runt bland alla möjliga teorier med aliens, planet x, polshift, maya osv osv osv

Men vad ja vet säger maya inget om att allt kommer dö, och alla som skrev om att det kommer sluta med död och kaos kan man väl se som medlämar av en elit eller överklass? Så det någon med makt ser som något fruktasvärt bör väl för den utan makt vara bra?

Men konstigt vore ju om de inte hände nått alls, 100% händelse lösa dagar finns ju inte
Men kometer och polshiftning är ja tveksam till.. Men tror nått kommer hända och tycker det både syns och känns nu att saker håller på att hända, så detta tror jag kommer vara en väldigt stor del i det hela[/quote]

Den framtid vi drömt och fantiserat om på 60-70-80-90-00 talen är nu snart beredd att släppa in människan i "framtiden". Funderat på om
det kanske behövs ett enormt kaos på jorden för att få ordning på skutan? Ni har hört, å några av er har tänkt på "From chaos comes order".
Eftersom det verkar som att mänsklighetens historia har manipulerats av suveräna strateger, så kanske det är bäst att låta den bli
manipulerad förbi kaoset som pockar på. Ja menar, lägger nån ner flera tusen år på framförhållning så är det värt att fundera en stund.
Vad är igentligen ondska? Att äta på McDonalds, att gå på zoo, sportfiska eller se till att mänskligheten tar
sig igenom dess högst oförutsägbara evolution och uti universum/upplysning (med oundvikliga förluster/offer i tiden).
Tror ni männskligheten kommer luras in i ett hörn där en klick maktmän styr allt som sker på jorden? Kan det vara så
att dessa maktmän har styrt upp mänsklighetens öde till kommande nivå och haft det som sin ärofyllda "hemliga" livsuppgift?
Är dessa maktmän å dess släktled egoistiskt intresserade av att använda mänskligheten och moderjord som bränsle för att söka i universum med evigt liv?
Eller tror ni att mänsklighetens öde är baserad på slumpen? nåt annat?

Mänsklighetens skenheliga syn på sig själv idag är ytterst bisarr. I min värld är all form av liv lika mycket värd och jag accepterar därmed
kannibalism ifråga om att äta-föda sig själv. Ett mord är däremot ett meningslöst mord oavsett livsform. Eller? Hur tänker köttätare som kallar sig djurvän?
99,99% av alla arter som existerat på jorden har dött ut, så att rädda 1 arts överlevnad är tveksamt (oavsett storlek eller utförande). Eller?
Måste Jorden konseververas i det skick som vi "fann" jorden i när vi "kom till" jorden? Är det ondskefullt att styra utvecklingen på en planet?

När allt kommer i kring funderar jag på vad som igentligen är ondska och kärlek.

Vesslan
Avstängd och inte välkommen tillbaka

Postby Vesslan » 2010-09-14 2:09:01

Mycket bra sagt sodapop! Själv tror jag på vulkanutbrott, jordbävningar, långvarig torka, orkaner och översvämningar som kommer ta kål på oss.
Swecan: Ett forum som numera styrs av fascister och icke cannabis entusiaster.

Teslakid
Ganjaman

Postby Teslakid » 2010-09-14 6:00:18

Stora ord sodapop :)

Jag har också tängt mycket i dom banorna.. Lixom, varför skulle en elit döda många miljioner och göra folk till slavar när det är lättare att styra någon som tror den är fri?
Har en liten teori om varför politiker pressar fram fler och fler kontroll lagar också, inte för att dom vill starta en global slav-stat, utan för att folk på en global nivå börjat tappa förtroendet för eller orken att bry sig om politik osv.. Vad skulle du tex göra om du hade haft makt i många generationer men märker att folket mer och mer tappar förtroendet för dig? :P
Känns som att politikerföraktet idag är högre än det någonsin varit..
Jag har senaste tiden fått en känsla av att det vi kommit till nu är en naturlig del i våran evolotion för den väg människan "valt" att gå dom senaste tusen åren..

Satt och kollade på Ullared igår kväll, efter en stor blunt, och förundrades öven mentaliteten hos folk och hela fenomenet Gekås :P Känns som många utvecklat ett nästan sjukligt sammlar-beteende likt ekorrar som samlar nötter inför vintern :P Hade nån mer djup tanke också.. men har glömt den nu :/

Men som du säger, allt ändras och har alltid gjort det, men människan vägrar acceptera detta... Dom ända arter som överlevt dom senaste miljonerna år är väl typ krokodiler och kackerlackor?

Det är otroligt spännande tiden och de känns som att vi står vid ett historiskt vägskäl :D

DXTR
Gräsfläckar på knäna

Postby DXTR » 2010-09-14 15:15:07

jag tycker det låter mkt rimligt att hampan räddar oss :)

jordens undergång med vulkaner å shit håller nog på fram till 2012 då hampan kommer till vår frälsnig :)

närå jag tror inte ett skit på nått men man kan ju hopppas :)
-I liked the bridges and i thought Madison was an excellent county.

shakakaw
Gräsfläckar på knäna

Postby shakakaw » 2010-09-14 15:18:28

Nya Maja* teorin

höhö.
I eat roadkill

Katten
Småodlare

Postby Katten » 2010-09-14 22:30:46

[quote="shakakaw"]Nya Maja* teorin

höhö.[/quote]

GAHAAHH. Fan, satte nästan juicen i halsen. :)

Tumstock
Garderobssnille

Postby Tumstock » 2010-09-15 16:37:09

[quote="shakakaw"]Nya Maja* teorin

höhö.[/quote]

Fan bara den där kommentaren är så jävla skön att jag funderar på att bli anhängare :lol:

Kan scientologerna ha en sci fi roman som bibel så kan väll vi tillbe en blomma?

Teslakid
Ganjaman

Postby Teslakid » 2010-09-15 17:30:09

[quote="Tumstock"][quote="shakakaw"]Nya Maja* teorin

höhö.[/quote]

Fan bara den där kommentaren är så jävla skön att jag funderar på att bli anhängare :lol:

Kan scientologerna ha en sci fi roman som bibel så kan väll vi tillbe en blomma?[/quote]

Precis ^^

Jag är helt allvarlig till att ja är på med den ideen! :D

anybodysmoker
Ganjaman

Postby anybodysmoker » 2010-09-16 16:48:25

Anybodysmoker har en aning om vad som komma skall. För de som kan meditera kan själva fråga vår planet (ja hon är ett medvetande, precis om solen, galaxerna och vårt universum). Jag önskar jag kunde berätta för er mina kära medmänniskor om er egentliga natur. Men jag säger såhär: Jag älskar er alla, för ni är Gud.

Peace!
- anybodysmoker

PS. Droger är inte bra, inte ens cannabis, men vem kan motstå? :P

Gman
Småodlare

Postby Gman » 2010-09-16 18:49:20

Är det inte så i sverige att man kan ansöka om att man typ
tror på nånting säg en viss "blomma" så kan man ansöka om bidrag
och grejer.

Man skulle va några stycken sen skulle man ha bönestunder för
det du tror på host host ganja :P ha aktiviteter osv.

Det spelar ingen roll va du tror på. Nån som kan bekräfta eller
vet nåt mer?

sodapop
Gräsfläckar på knäna

Postby sodapop » 2010-09-16 19:04:57

[quote]Satt och kollade på Ullared igår kväll, efter en stor blunt, och förundrades öven mentaliteten hos folk och hela fenomenet Gekås Känns som många utvecklat ett nästan sjukligt sammlar-beteende likt ekorrar som samlar nötter inför vintern[/quote]
:lol: , den och grannfejden på tv3 har helt klart ett underskattat underhållningsvärde. Får en att inse hur hjärntvättad gemene svennen är och
hur förmögna vi är även på "botten" i Sverige, även den fattige i Sverige är förmögen! I förhållande till ett u-land kan vi gå till soc och lyfta
motsvarande en årslön ju.
[quote]
Det är otroligt spännande tiden och de känns som att vi står vid ett historiskt vägskäl [/quote]
Jag är så tacksam för att jag lever idag just nu. Vi har möjligheten att studera vår historia även om "historieböckerna" har blivit
manipulerad/fingerad är det ändå intressant att kunna läsa om och drömma sig bort en stund. Och att vi garanterat kommer få uppleva
vår civilisations viktigaste tidpunkt är så jävla intressant att man blir ordlös.
[quote]Anybodysmoker har en aning om vad som komma skall.[/quote]
Intressant, berätta anybody.
[quote]Droger är inte bra, inte ens cannabis[/quote]
Varför är inte droger bra?

Tumstock
Garderobssnille

Postby Tumstock » 2010-09-16 22:55:18

Som samfund har vi ju inte bara rätt till bidrag och sånt, iom att vi har religionsfrihet så borde vi ju kunna kräva att få utöva våran religion(dvs röka gräs) utan myndighetstrackaserier :D

Fan det här blir ju bara bättre och bättre :lol:
Jag kan riktigt känna hur anden från denna religion vandrar från den heliga bongen ända ned till tårna på mig.

Teslakid
Ganjaman

Postby Teslakid » 2010-09-16 22:59:53

[quote="Tumstock"]Som samfund har vi ju inte bara rätt till bidrag och sånt, iom att vi har religionsfrihet så borde vi ju kunna kräva att få utöva våran religion(dvs röka gräs) utan myndighetstrackaserier :D

Fan det här blir ju bara bättre och bättre :lol:
Jag kan riktigt känna hur anden från denna religion vandrar från den heliga bongen ända ned till tårna på mig.[/quote]

Vet inte om de funkar i Sverige, men i USA finns en sån församling :D

http://www.temple420.org/ ;)

Men vore grymt om de går här också ^^ isf gick ja med i den igår :D

Return to “Coffeeshopen”