Hur jävla dumt kan det egentligen bli?!
Är det ingen som har en fungerande hjärna längre?!
I en tråd här (http://www.swecan.org/modules.php?name= ... ic&t=70529)
får jag mot slutet känslan av att (det beror nog mycket på filmen i slutet av den) muslimer ses som en egen art. Va fan är detta för jävla hittepå? Muslim är namnet på en människa som tror på Islam som sin religon och har Muhammed som sin profet ist för Jesus. Han eller hon är varken mer eller mindre värd pga detta och blir inte per automatik en mördarmaskin som springer runt och våldtar kvinnor och kastar sten på alla som inte bär slöja!!
Som jag precis skrev är även en muslim MÄNNISKA, vad i detta är det som inte är tydligt nog för många att fatta?
Jag upprepar, MÄNNISKA. ok?
Men jag kan va änu tydligare, jag är en människa, du som läser detta är en människa. Vi går på två ben, vi har ingen riktigt päls mer än på huvet, vi har en hjärna för stor för vårt eget och andras bästa, och vi kominuserar med språk.
Vi kanske är födda på olika ställen på samma planet, jag kanske inte har lika mycket pigment i min hud som någon annan, jag har en snopp du kanske inte har det, men likt fan är vi alla MÄNNISKOR. ok? Hoppas allt gick fram nu för detta kan väl inte gå att missförstå?
Säg till isf så ska jag försöka bli änu tydligare.
Alla människor strävar väl i längden efter att få må bra och leva tryggt?
Finns det då någon som kan förklara för mig hur fan vi ska kunna nå dit om vi är rädda för varann och ser andra människor som ett hot bara för dom tex inte vill fira jul eller nått annat som i grund och botten är ganska menigslöst?
Och lite mer jag vill spy på...
Jag kollade precis in lite snabbt på DI.se och allt jag kan se bland rubrikerna är kötthuvud till politiker som trycker ur sig en massa skit som om dom inte ens begriper problemet, eller att där finns nått

Ibland är det till och med så jävligt så man börjar undra om det inte är så att dom vill skapa problem bara för att jävlas! Ibland är det nån sosse som inte ens begriper hur man räknar + och - som ska uttala sig om nått som har med ekonomi att göra när han inte ens vet vad ordet ekonomi betyder. Sen kommer nån korkad moderat och spyr ut sig nån annan idioti som inte har med verkligheten att göra, och sen kommer Ohly och drar nått skämt men ser så allvarlig ut så man börjar undra på om det kan va så illa så han verkligen tror på vad han säger själv..
Är verkligen världen så jävla korkad som den värkar nu? Eller är det bara ett system fel i bobylon som nu börjar bli tydligt på det sättet att systemet har gått så mycket för långt så det nu börjar rasa av sig själv?
Jag menar, ett system där framgång stavas materiel och pengar ist för överlevnad kan inte fundera länge i ett universum där alla natur lagar säger att den starkaste överlever..
Förlåt om jag svävar runt för mycket, men vart tvungen att få ur mig detta.