[quote="musk"]Har varit olyckligt kär i en i 5 år. Hon var mitt ex bästis. Min bästis har varit ihop med denna tjej också.
Har sett så mycket kärlek runt våra liv, men inget mellan oss än.
Tider gick och nu är vi bästa bland vänner som fysiskt och hypotetiskt universellt möjligt är.
Hon vet om hur jag känner. Jag/vi vet inte hur hon känner, så detta visar sig i massa fnissiga smågenanta ögonblickar. Avslutar varandras meningar och allt klickar 1000000%. Jag har lärt henne konsten att röka på, och tycka om. dessutom
Nu till mitt "vadfickdigattlemoment".
Sms från mig: [i]Men du, de dära blunt wrapsen var rätt goda

[/i]
Hon: [i]Spara en åt mig <3

[/i]
Jag är en sentimental kille, detta var mig varmt lol

[/quote]
Jag lider med dig! Jag vet själv hur jobbigt olycklig kärlek är. Speciellt om det är en vän, som desutom varit tillsammans med ens bästis.
Men men, det kommer vända en dag. Antingen att det blir något mellan er i framtiden, eller till att dina känslor ändras, så att du inte alls känner likadant en vacker dag när du vaknar och solen skiner.
Något som är bra är att inte tänka på det dåliga som händer. Det viktiga är hur man själv reagerar och agerar på det dåliga som händer.
Det låter säkert svårt att se det positiva i det negativa, men klarar man det så kan man klara väligt mycket i livet. Man får liksom mer energi.
Den vännen jag var olyckligt kär i ser jag mer som en riktigt nära vän med nu. Hon har en pojkvän som jag kommer riktigt bra överens med nu, och jag känner att det är den killen hon ska vara med.
Angående mitt inlägg här ovan så måste jag säga att det handlar om en annan av mina tjejkompisar, som tyvärr är upptagen. Men jag känner mig inte olycklig nu. Det känns väldigt bra.
Vad det är som får mig att bli förälskad i mina tjejkopisar är en fråga som bara gudarna vet.