Och av ingen anledning som helst egentligen, fick jag för mig att köpa OCB papper på väg från jobbet. Varför då undrade jag. Bra att ha kanske! Mitt undermedvetna försökte göra mig uppmärksam på något verkar det. Alldeles nyss, 45 minuter sedan, fick jag en vag förnimmelse av att ha kanske någon gång ställt en burk med trim i bokhyllan. Så vag i själva verket att jag tvekade när jag stod framför böckerna.
Det stod en burk där bakom! Wow! Inte speciellt mycket, men jag kunde se genom glaset att det var det trim från buds. Det är så konstigt, jag minns svagt att jag samlat ihop det, och lagt det någonstans för torkning kanske, men mindes inte riktigt var det kunde vara och glömde bort det. Tills idag då alltså.
Knaster torrt .. blev pulver när jag tog i det. Luktar inte så mycket heller. Hopplöst att rulla, men har ingen lust att stå och skaka t-sprit och grovsalt i min ROOR idag så det blev en joint. Mild smak .. lite torr och inte speciellt rivigt. Långsam stigning. Nu är ögonen torra och röda och jag är lite mysigt gulligt hög. Varm och go.
Så här kommer ett tips ..: nästa gång du trimmar efter skörd så göm och glöm lite någonstans hemma. En present från dig själv till dig själv i framtiden. Man vill ge sig själv en kram. Och det är fint, finns det någon som är snällare än du mot dig? Nej, tänkte väl det.
Jag tror jag går och röker lite till