Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Svenska coffe-shops före 2013? Reply To: Svenska coffe-shops före 2013?

  • cthullu

    Member
    2012-07-02 at 09:22

    Undviker att försöka förklara mer eller kommentera allt det du skriver om allehanda alternativa saker. Jag har redan gett upp de försöken som jag skrev tidigare i tråden.

    Vill bara kommentera att du verkar fått för dig att jag är elak eller nedlåtande,

    Det var du själv som först skrev om hur jag/vi ser på dig, något i stil med att jag skulle få moralpanik av dina ‘sanningar’ och något om “hotar världsbilden man själv byggt i sitt huvud” eller något i den stilen.
    Därför svarade jag med hur i mina ögon du framstår med de inlägg du gjort på detta forum, det var inte menat som ett påhopp utan bara svar på tal.

    Att jag tryckt på att vad du tycker inte har något bevisvärde och är helt irrelevant är inte menat mot dig som person, utan avser alla individers åsikter.
    Sund vetenskaplig metodik som bidrar till ökad förståelse för våran omvärld har helt enkelt inget utrymme för tyckande eller åsikter av någon (inte bara dig alltså) utan man måste backa upp teorier med stödbevis ur den hårda verkligheten och inte med åsikter.