Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Musik, film och livsstil Helt sjukt så lik en sådan här kopia är! Reply To: Helt sjukt så lik en sådan här kopia är!

#604331

jag är ju medlem på repgeek.com och där har dem dom bästa replikorna och äkta klockor med självklart

den kostar tyvärr 200-300usd kommer inte ihåg exakt, ja dessa håller tätt och har “ar” på dubbla sidor och rätt stål ja men sedan är ju verket i dem ofta kinesiskt men lägger man till en 50usd brukar man kunna få ett swiss seagull med 28.800 bph men skall man köpa en sådan klocka så skall man inte bara söka på google då det finns otroligt mycket folk som säger att det är swiss eta i deras och sedan är det billigaste skiten

och nej jag säljer inga klockor skall ni köpa får ni kolla inne på repgeek eller rwi forum och leta dealers där

jag har faktiskt en breitling super avenger där allt är orginal förutom själva “lådan” eller hur man säger på svenska är vad vid engelskan på forumet vilket är case :P och visst den kallas ändå fake då den inte har riktigt serienummer då min visar att den är tillverkad 2013 xD men annars är det samma klocka sådan här http://www.uret.se/breitling-super-avenger-white-dial-bracelet-index-markers-p-4853.html dock har min kostat mig närmare 10 000 i delar men en begagnad kostar ju minimum 18-20 så är nöjd :P

och nej säljer inte min klocka heller, annars bär jag inget som har med kopior att göra men då endast casen är från en kopia och resten gen så kan jag leva med det, har även en Omega geneve från 1965 och en liten jobbarklocka som är en festina chronograf

men som du sa smaken är som baken :P