Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Modernisering på gång? (I brist på annat) Reply To: Modernisering på gång? (I brist på annat)

  • bengt-beteende

    Member
    2011-11-17 at 07:52

    Sativa1, förstår vad du menar. Men jag ser bara jävla lögner och påhitt från aftonhoran och expressen.
    Men om man ser på det hela så är väl ALL publicitet gällande cannabis bra oavsett vad. Det sätts i system hos oss människor och ju mer det skrivs om, desto vanligare är den och mer accepterat blir det (Jag ser en stoor skillnad på hur det var för ca 6 år sen då man rökte). Vi sätter det i system… Solidaritet!
    Fast som sagt, det kräver ju en hel del från oss brukare om vi vill skynda på detta. Vi måste ju göra det bättre än vad dom som bestämmer gör. Vi ska använda oss av våran gemenskap och våran kärlek för att få som vi vill :)

    offtopic: Ta inte illa upp, eller personligt. Är du finne? ;) Kanske från Åland? Haha fick mig ett leende på läpparna då jag bott i närheten av finska gränsen + har det i släktet ;) “Depatera”
    Tänk om vi skulle inta Åland som en frizon.. Drömma går ju :)

    Sativa1: Har du kanske möjlighet att söka upp debatten och posta i tråden? Isf är du den första som bidragit med det jag söker efter, dock via radio men det är samma!