Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Styr upp den här skiten. Reply To: Styr upp den här skiten.

#576567

drullper
Member

@Katten wrote:

Jag kanske uttrycker mig lite otydligt, jag hoppas att du förstår vad jag menar.

Hade du förstått vad jag menade, hade du förstått att TS är som någon av parterna i arga snickaren. Står där som ett men och undrar varför den andra hälften inte gjort en massa saker trots att de nämnt sin frustration ett antal gånger och nu börjat skälla på den andre… Min roll är att skaka lite i situationen och faktiskt påtala vart felet ligger. Att påtala det egna ansvaret.

@Drullper wrote:

Från: Vettet

Forumet är vad dess medlemmar gör det till. Bättre blir det inte, det är vad du gör det till. När skickade du senast in en artikel till magasinet??

förövrigt tror jag att tråden är ett plagiat från 2003, alt 2004, alt 2005, alt 2006, alt 2007, alt 2008, alt 2009, alt 2010…. eller samtliga nyss nämnda år… Grattis, hjulet har åter igen blivit uppfunnet.

förövrigt, jag visste inte att vi var så heta & påtryckande ang donationerna… för det handlar ju bara om pengar Rullande ögon

Passar inte forumet till formen kanske man kan ta ett eget initiativ. Internet är fritt, det är inte så att swecan har förbjudit andra svenska cannabisforum. Skulle det dyka upp något som konkurrerade ut SweCan skulle ingen vara lyckligare än jag.

men men, haters gonna hate.

och nej, vi slänger inte ut någon pga dylikt trams, möjligtvis tillsammans med en massa annat skit men det är ganska högt i tak ändå.

Om du läser ursprungsinlägget så ser du att man oftast får svar som man ropar. Trådskaparen är inte direkt konstruktiv om man säger så…

men vill du så får du gärna försöka få det till att jag är en hemsk människa, som hugger vid minsta kritik. Du själv upprepade myten om att man skulle kunna bli bannad för att komma med kritik, vilket visar på djup av okunskap. Sedan 2003 har INGEN blivit utslängd pga lite kritik. Däremot så har några få försökt påstå det när de försökt bortförklara varför de åkt ut med huvudet före. Det blir inte mer sant pga det, det blir inte heller sant oavsett hur många gånger man försöker upprepa det.

Och här kommer den riktiga dräparen, efter den här är du varmt välkommen att klaga.. då kanske det finns någon substans i grinandet

SÅ LÄNGE MAN INTE TILLFÖR NÅGOT SJÄLV, BÖR MAN INTE KRITISERA DEM SOM FAKTISKT GÖR DET. HAR MAN ÄNDÅ MAGE ATT KRITISERA, DESSUTOM PÅ ETT SJUKT OKONSTRUKTIVT SÄTT. DÅ KAN MAN DRA ÅT HELVETE ELLER ÅTMINSTONE GE FAN I ATT LOGGA IN PÅ DET HÄR FORUMET.

KRAVGENERATIONEN GÖR SIG ICKE BESVÄR, UPPE TILL HÖGER HITTAR DU KNAPPEN FÖR ATT LOGGA UT.