Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj (Endast frön) (S) Feminiserade Norden Seeds – Autoblommande & Vanliga fem Reply To: (S) Feminiserade Norden Seeds – Autoblommande & Vanliga fem

  • krishna

    Member
    2011-06-12 at 07:26

    @nordenseeds wrote:

    Tycker det är ganska uppenbart att du sitter och tigger gratis frön Krishna, lägg ner det och väx upp. Det jag skrev var vad jag varit med om, tycker att gro fröna i ett glas med vatten är lång ifrån dom metoderna du nämner. Det är du och ca 6 medlemmar mer som klagat, ni kan faktiskt ha gjort något fel själva då ni bara är en liten del av alla dom jag sålt till. Jag säljer även till http://www.sensimilla.se och av deras kunder är det 1 som klagat på grobarheten. 98% av mina kunder är nöjda. Så snälla krishna, sluta skräpa ner min tråd!

    Och jag skriver vad jag varit med om..
    Varför skulle nu inte dina frön funka med min metod när alla andra frön jag varit med om gör det??
    Så ta nu själv och väx upp och sluta sälja skräp för helt hutlösa priser!
    Så det ringer ingen klocka när 7st klagat på grobarheten?
    Det kan bara inte vara att det blivit ett gäng dåliga fröpåsar med omogna frön? helt omöjligt?
    Ta och svara på mina frågor nu istället för att anklaga mig för att vara ute efter gratisfrön!
    Sen kan du behålla dina skitfrön inte intresserad!