Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Garderobs bygge, hjälp! Reply To: Garderobs bygge, hjälp!

  • Anonymous

    Guest
    2011-01-11 at 17:11

    @baselika wrote:

    @pappa wrote:

    @baselika wrote:

    Eller som någon före mig skrev; varför inte köra några stearinljus under badkaret – hur många heggen får jag?

    Vill du ha hjälp, så kom upp med en flygfärdig plan först.

    Jag tror jag har kommit på det bästa sättet att hålla min odling hemlig, jag ska bygga en ljus/lukt fri inne dörr, så när du öppnar garderobs dörren så finns det en till dörr innanför den med lås, jag kommer att sätta tätningar så ej ljus eller lukt kommer ut. Kommer att köpa riktigt kolfilter också :)

    Vad tror du (ni) om denna idé? :D

    Alltså, vi är ju här för att hjälpa dig med din odling, det är liksom hela idén! Jag avråder med å det bestämdaste din nya plan. Svårt att genomföra samt onödig. Börja i liten skala först; gör så här kolla in denna TRÅD istället. Göm boxen i ett hörn och ställ några väl doftande blommor ovanpå. Kör en AF-strain t ex LR – ty de luktar nästa ingenting alls – inte ens i blom. Dessutom slipper du dyra fläktar samt kolfilter. Har du ett fönster i dit rum så ha det lite på glänt.

    Jag har tänkt på att bygga en sån box men jag har ingen plats för den, jag fick 9 stycken lowryder x bigbud av en kompis så jag ska kanske börja med dom då ?