du som bor i umeå!

Boom shiva!

Moderator: Powerpuffgirl

Användarvisningsbild
Juckmuck
Gräsfläckar på knäna

du som bor i umeå!

Inlägg av Juckmuck » 2008-06-26 19:48:30

finns det nån "shop" där var dom säljer cannabisrelaterade saker som tröjor m.m...skulle behöva lite hjälp då jag inte varit i umeå förrut så om du känner du kan hjälpa mig så pm:a....ska åka dit på en kontroll snart så känner ju nada folk där så ska jag bo där i nån vecka så vore najs med nån "bekant" där! har inte varit så aktiv på forumet på senaste för har haft lite hälsoproblem men det är fixat nu!...och hoppas inte denna tråd blev "missuppfattad" nu bara...

ha en grön sommar
Shimasonti
Humorist

Inlägg av Shimasonti » 2008-06-26 21:23:34

jag kan säga att juckmuck är grön för att träffa och göra affärer med.
Användarvisningsbild
Drullper
Ganjafanatic

Re: du som bor i umeå!

Inlägg av Drullper » 2008-06-27 8:18:11

Mitt minne säger mig att det är ganska dåligt med sånt i Umeå. Rullpapper och ev någon digger går säkert att få tag på, då främst nanna (kiosken på vasaplan) och ev i tobakshandeln mitt emot åhlens på gånggatan (de kanske bara har diggers, visst utbud av tobakspipor)... Har för mig rullpapper finns på kryddhyllan (en av kioskerna på ålidhem) Det fanns någon "svartrocksbutik" som hette lava eller något sådant, den först låg inne på stan men sen flyttade straxt öster om stan, hur deras sortiment ser ut vet jag inte men intrycket påminner lite om butiken (som jag inte kommer ihåg namnet på) i gamlastan (sthlm) och de säljer vissa rökdon, så det är väll inte helt omöjligt.

//MVH Drullis
Användarvisningsbild
Juckmuck
Gräsfläckar på knäna

Re: du som bor i umeå!

Inlägg av Juckmuck » 2008-06-28 3:23:59

[quote="Drullper"]Mitt minne säger mig att det är ganska dåligt med sånt i Umeå. Rullpapper och ev någon digger går säkert att få tag på, då främst nanna (kiosken på vasaplan) och ev i tobakshandeln mitt emot åhlens på gånggatan (de kanske bara har diggers, visst utbud av tobakspipor)... Har för mig rullpapper finns på kryddhyllan (en av kioskerna på ålidhem) Det fanns någon "svartrocksbutik" som hette lava eller något sådant, den först låg inne på stan men sen flyttade straxt öster om stan, hur deras sortiment ser ut vet jag inte men intrycket påminner lite om butiken (som jag inte kommer ihåg namnet på) i gamlastan (sthlm) och de säljer vissa rökdon, så det är väll inte helt omöjligt.

//MVH Drullis[/quote]

ajj fan det var så illa där :( men finns ju snälla människor här också så det ska nog fixa sig! kunde tro det är på landet då det är sådär dåligt ställt :D men tack iaf för svar så nu vet jag lite hur torrt det är...

Mvh
Användarvisningsbild
Person_C
Nyfrälst och hög

Inlägg av Person_C » 2008-07-01 21:02:29

Nattöppet (nära tågstation/frasses) har rullpapper och majspipor och troligtvis en del andra attiraljer jag inte lagt märke till i och med att jag bara varit där under nattlabb.
mberg
Småodlare

Inlägg av mberg » 2008-07-01 21:37:18

rullpapper (silver rizzla) ska man köpa på Kina kiosken på ålidhem, billigast i stan! 10:- och det finns lite roliga saker att köpa att äta också, torkad frukt och sånt :)
Användarvisningsbild
Jultomten
Ganjaman

Inlägg av Jultomten » 2008-07-04 11:27:42

OCB på rulle köper man på den lilla kiosken i postgången (där systemet ligger) vattenpipor och i sällsynta fall bongar kan man hitta på diverse "turkkiosker" om ni ursäktar uttrycket :) Diggers och liknande finns i i stort sett alla tobaksaffärer. Det tål även att sägas att de senaste åren har umeå förvandlats till en väldigt stonervänlig stad, man ser folk med everyonedoesit.com-armband var och varannan dag. Man behöver oftast inte vara rädd för att fråga efter en holk om man är på studenfest etc. Känner en MASSA growers i staden och de i sin tur känner flera tusen stoners.. Själv har jag skrämmande nog typ 3-4 vänner som inte röker och 0 som är negativt inställda till det. Resten av min ganska stora bekantskapskrets röker, det säger en hel del om staden då jag inte valt vänner efter cannabisrökande :) Välkommen till Umeå, staden som är jävligare att bo i än vad den ser ut :P
Användarvisningsbild
Juckmuck
Gräsfläckar på knäna

Inlägg av Juckmuck » 2008-07-07 21:27:00

tack som fan för er respons...jag kommer behöva lite grejs då jag kommer vara där en bra stund och är lite nojig att fråga av personer bara om dom har nåt då jag vet inte ett skvatt om människorna där! du som läser detta och vet du kan hjälpa mig så skriv ett pm åt mig så behöver jag inte gå där och känna mig dum eller osäker :) msn finns också med simplite även installerad
Skriv svar