Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen citrosyra i kopp innan piss = 0 ? Reply To: citrosyra i kopp innan piss = 0 ?

#554519

swex
Member
Avanol wrote:
Eller så äter du kreatin-tabletter B vitaminer. Drick lite kaffe innan. Och du fixar provet.

Funkade för mig när ja hade prover på labb i 3månader. :)

Du menar att du dricker massa kaffe och pissar som en galning sen höjer kreatin förlusten med kreatin tabletter? Om inte så kan det inte varit ett riktigt labb proverna skickades till. Jag lämnade urin prov under 5 år och 10 månaders tid när jag satt inne och jag han testa det mesta och se folk testa det mesta. Det enda som funkade var att använda sig av en så kallad piss flaska med dubbel häftande tejp sen dricka som en galning pissa lite samtidigt som man lite snyggt sprutade ut pisset från flaskan för att få färg och riktigt kreatin. Man fick höra många historier och se folk testa dom hela tiden men med samma resultat, torsk.

Om jag bara rökte normalt utan överdriv 2-3 av 7 dagar och sen bastade och tränade normalt så kunde jag lämna eget piss utan problem i slutet av varje vecka, dock gjorde jag mig av med morgon pisset som hade lagrats under natten.