Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Mad Hatter´s odlingsdagbok Reply To: Mad Hatter´s odlingsdagbok

  • mad_hatter

    Member
    2010-09-10 at 20:34

    Hej på er igen. Ny fredag = Ny update =)

    Det som har hänt sedan förra veckan är att de har fått nya krukor. Har nu 11L, detta för att jag planerar att sätta dem i blom inom en vecka. Det är alltid smart att göra sista omplanteringen strax före de börjar blomma så att man inte stör dem då det är ganska krävande för dem att anpassa sig till nya “hem”. Rötterna var klarvita och mycket välmående. Hittade inget som antydde på att rötterna skulle ha det dåligt och tror jag tajmade omplanteringen perfekt för de hade börjat växa längs kanterna och omslöt jordkulan bra.
    Annars har de jämnat ut sig ganska bra, BB #1+2 och LS#2 är nästintill lika höga skiljer ca 1cm och LS#1 är va 5cm högre än de andra så är mycket nöjd på denna fronten.
    Tyvärr har ingen visat kön än så de är lite tråkigt men kvinnorna brukar ju dröja lite ;)

    Ska vi ta lite bilder då?

    Översikt:

    BB#1:

    BB#2:

    LS#1:

    LS#2:

    Vill be om ursäkt för de dåliga bilderna men hoppas ni klarar er ändå.

    Ja nu måste jag rusa, har jag missat något eller om ni undrar är de bara att fråga.

    Be Blessed