Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Garderobs bygge, hjälp! Reply To: Garderobs bygge, hjälp!

  • baselika

    Member
    2011-01-08 at 19:50

    @richtmeister wrote:

    @pappa wrote:

    @Mr_Mystik wrote:

    Du har inga bilder på ditt filter som du har byggt? :)

    Det ligger hos en kompis nu men kan fixa en bild på den :) Har använt länken som någon här på swecan la upp för några dagar sen, väldigt enkelt att göra :P

    Jag skulle ha kört efter undertrycksprincipen för att hjälpa till att hålla dörren stängd och slippa lukt.
    ett hål längst ner mot väggen och ett lika stort hål längst uppe med en datorfläkt i som drar ut luft.

    Pillra ihop någon snillrik låsanläggning som inte syns framifrån. En som öppnas med ett snöre på baksidan är ett testat koncept. Det kan ibland vara bättre med vilken ursäkt som helst än att bli påkommen.

    Jag håller med Vesslan, klart du ska odla hemma! Jag ger dig sjuk cred om du tar bilder på det hela och lägger upp en odlingsdagbok!

    Nej du vill se honom BUSTED! För det är just vad hnn kommer att bli om han glad i hågen med ditt råd i ryggen kastar sig ut (utan hängslen) med denna lösning UTAN ATT FÖRST HA LÖST UPPDRAGET: ETT KOLFILTER. Det kommer inte bara att lukta i hela rummet, eller lägenheten utan i hela djävla hyreskasernen under blom!