Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken AK 48, Short Rider – Avslutad odling: Slutrapport! – 16/3 Reply To: AK 48, Short Rider – Avslutad odling: Slutrapport! – 16/3

  • drugsarewrong

    Member
    2010-02-01 at 15:04

    Nu kom min Utopia Haze ner i brevlådan. Fröna ser riktigt grymma ut, maffiga och fylliga. Hoppas verkligen att det är något som följer med i själva plantorna! :P

    Nu sväller det i garderoben, och utanför i ett eget litet hörn har vi nästa projekt som består av 1x Double strawberry diesel, 1x Durban poison och 2x Utopia Haze.

    Lär slänga ner fler DSD och DPS frön när garderoben töms, dessa två strains är vanliga frön så det är ganska 50/50 att det blir honor. Får hålla tummarna att jag råkade plocka ut två kvinnor. Sen så har jag 14 av varje frö så nog lär jag hitta ett par stycken som är värdiga.

    Efter näst-nästa odling blir det dags att storodla en strain och plocka ut en mamma, ska prova odla några strains till innan jag bestämmer mig vilken variant som jag väljer som första mamma.

    Nu ska jag låta tråden pyra ett tag så kommer det en update med förhoppningsvis en hel del fetare buds nästa gång.

    Väl mött, jag hoppas att dagarna är långa och milda.