Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken sweetsativas/Mr.Greens odling *cocos* [Rullande] Reply To: sweetsativas/Mr.Greens odling *cocos* [Rullande]

#536944

sweetsativa
Member

Jaha, då har min Arjans Haze sett sina bästa dagar. Den blev till medicin via aceton metoden. Hade inte ens börjat blomma och fick sätta livet till pga bristfälligt utrymme.

Nu står 1 Diesel Ryder samt 1 Shark Attack och tjockar på sej. Ser ut att gå fint och allt rullar på. Jag kan säga att detta var första och sista gången jag blommar med LE. Vissa tycker säkert det är kanon och sparsamt men jag känner att något saknas, blir HPS för mej nu.

Kommer starta en ny odling i cocos medium inom några veckor, då förhoppningsvis i tält. Kommer köra på både 400wHPS samt blå 125w LE i vegfasen och 400wHPS samt 250w Röd LE i blom.

Har även planer på en liten hydro och kommer att mixtra med mäsk osv. Får nämligen tillgång till ett “hus” av modell mindre som kommer vara min odlings/forskarbas. Sticklingsskåp ska byggas för utomhusodlingen i vår.

Kommer köra på olika strains i den utsträckningen det går. Fröer tas gärna emot om någon känner sej generös.

Det var lite av framtiden, kommer börja bygga och planera de olika setuperna inom kort.

All framställning samt avkastning är till för mitt eget medicinska bruk och för min hobby, inget kommer bli till försäljning!

Mvh ss

Bilder på Diesel och Sharkattack kommer.