Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Grymt dålig kvalitet på bildtrådarna! Reply To: Grymt dålig kvalitet på bildtrådarna!

#532781

Ni som blir griniga på att folk postar enstaka gånger sen försvinner förstår jag mig inte på . Det är ju trots allt inga krav på att det ska vara en dagbok som skall uppdateras från början till slut. Det är ju en bildbank. Och vill någon ämna en tråd till en bild på en bud/rökverktyg vare sig det är ens egna eller taget från nätet så är det väl upp till gemene man, de som vill kommentera gör det medan andra surfar vidare. Är väl egentligen ingenting som man bör bli irriterad över, det säger ju mer om den som blir irriterad än trådskaparen i fråga. Nu har vi ju turligt nog mer dagböcker än än ‘one-hit-wonders’ här på swecan.

Jag tycker man ska vara glad att det ens kommer upp bilder, med tanke på FRA och övriga förkortningar som jagar folk med blåslampa i röven!
Visst var det trevligare att se Torparns Heri, bananens klet, bones cocosodlingar eller stonis snedtak med 1000w+ och alla andra erfarna odlare och deras mästerverk.
Men lyssna på farsan Baloo och var nöjd med allt som livet ger!

Visst kan det kännas onödigt med att fota sin planta 1 gång om dagen och publicera, men om trådskaparen vill det så varför inte? Det är ju inte så att han/hon spammar sönder hela forumet, utan turligt nog ligger ju allt i en och samma tråd och det är lätt att låta bli att klicka sig in där om man ogillar konceptet. Personligen tycker jag bara det är kul att slösurfa och få se nya bilder, jag läser mycket men kommenterar lite.

Edit: Hoppsan, tråden var ju kanske inte helt dagsaktuell.