Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Var ska jag köpa mina Blueberry? Reply To: Var ska jag köpa mina Blueberry?

#531301

shakakaw
Member

har absolut ingen erfarenhet av strainen, men…

Det jag undrar är:

Vad vill du ha för rus? uppåt eller neråt*? har för mig att blueberry är mer indica.

Sedan:
ligger anledningen till att du vill odla blueberry i att du lyssnat på blueberry yumyum låten :P eller har du ärligt talat hört att den skall vara något speciellt?

Den lär enligt vad jag läst mig till på forumet inte heller smaka blåbär, lukta blåbär, eller ha särskillt mkt med blåbär att göra förutom att bladen kan ta en blåaktig ton.
Smaken lär vara “söt” och “bärig?” och lukta bärskog…

Var också taggad på att börja med att dra upp en blueberry i början, men sen så fann jag att den inte verkar vara särskillt speciell och sket i det.

Tror det var torparn eller klirr här på forumet som hade odlat blueberry förut och kommenterat och sagt att det var en tråkig strain. ( orkar inte leta upp citat nu men ta det för vad det är, no offense heller om torparn eller klirr tydligen skulle gilla blueberry, men det är i allafall vad jag tror mig minnas).