Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Resor och andra kulturer The flying pig beach hostel – Bra eller anus? Reply To: The flying pig beach hostel – Bra eller anus?

#523130

jultomten
Member

Jag har aldrig haft så roligt på en resa som där vad jag kan minnas. Vandrarhemmet är städat, roligt och avslappnat. Nästan varje kväll dyker några locals förbi och stämmningen i rökrummet är på topp hela tiden. Men man måste uppskatta den sociala biten, det är inget ställe där man sitter och är asocial. Om du har vägarna förbi och ser en liten rund glasbong så är det jag och goda vänner som sponsrat rökrummets arsenal med den :)
Att bli av med dryga amerikaner var inget problem, det är bara att gå ihop med kanadensarna och utmana dem på bongtävling, de är räddare för att förlora mot europeer och kanadicker än att däcka i rökrummet. Tro mig när jag säger att det inte är svårt att vinna ;)

Något man inte får missa i Noordwijk är stonerexpeditioner till the dunes, nordväst om stranden. Riktigt häftigt på nätterna med allt frånvitsvanshjortar till tama rävar och fladdermöss. Spännande om man rökt sativa vill jag lova.
Staden har inga coffeeshops, närmaste ligger i Leiden som också är en trevlig stad med hyfsade restaurangpriser och en stonervänlig biograf.