Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Det bästa som någonsin går att uppleva Reply To: Det bästa som någonsin går att uppleva

#490902

spinoza
Member
Puffzter wrote:
:D

Nice man.

Jag tänker ofta precis lika fragmenterat när jag röker trippigt gräs för det där var en sative eller i vilket fall minst en 50/50 sativa vågar jag sätta en slant på. :)

Stämmer bra. Trippigaste gräs jag nånsin rökt. Tror jag fick sex eller sju honor med stor variation där just den här speciella honan drog korken ur min skalle som inget annat före eller efter. Hon luktade krossade körsbär i burken och var den enda jag någonsin fått “open eye visuals” av. Fantastisk effekt. Det var som att kliva in i en hiss.

Hela upplevelsen ovan hände 2006 och tog 20 minuter men kunde lika gärna varit 2 timmar lång. Jag hade ingen aning. Stoned beyond belief på en puff. “One-hit wonders” trodde jag var en slags myt och alltid tänkt att .. ja typ att det har väl med tolerans att göra, men den här flickan var av sällsynt grov kaliber. En joint på henne kunde räcka en till två dagar.

Så jag föredrar trippigt röka.. märks det? En polare bjöd på en knall hård sativa (måste det varit) den vintern som var nästan lika skruvad. Minns att lukten i påsen liknade rutten apelsin och även den var som en hiss som gick upp upp upp UPP .. men utan mina open eye visuals.

Det finns en jävla massa gräs o-rökt i världen – och alla behöver olika saker och reagerar olika. Jag vet vad jag vill ha och har min idealbild av det perfekta gräset.

Gillar din beskrivning av mötet med cyklisten. Det var det som fick mig att posta repliken. Om någon läser det här och känner att det är dags att skriva en tripp rapport så hoppas jag att din inspirerade post och min replik kan skaka tricomerna ur håret på någon att göra samma sak.

Älskar att läsa!