Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken cef’s första garderob! 600W MH&HPS Reply To: cef’s första garderob! 600W MH&HPS

  • reaper

    Member
    2008-12-10 at 12:50

    Sorry för den långa frånvaron från min sida. Har dessvärre(?) återvänt till jobb och verklighet nu när jag fått en liten semester från odlingen. Slutet gott allting gott iaf, blev mycket trevligt röka – något utav det bästa jag någonsin rökt faktiskt. Sedan är det sant som folk säger att när man väl fått sin första skörd så ökar konsumtionen ganska rejält :)

    Anyway, bilder finns självklart och dessa kommer komma upp så fort jag hittar min kamera. Fanskapet lyckades försvinna under en städsession i lägenheten.

    Kul grej som har hänt är att jag deltog i en skördefest hos en utav forumets profiler och fick således träffa några riktigt erfarna odlare. Verkligen roligt, får hoppas det blir mer utav sådant :)

    Lovar att posta bilder så fort kameran återfinns. För övrigt kliar det rejält i fingrarna, är sjukt sugen på en liten odling men skall ligga lågt iaf över julen.

    Cheers!