Ett svenskt cannabisforum Forums Swecan Om Swecan OT från Köp & sälj diskussionen… Reply To: OT från Köp & sälj diskussionen…

#475882

papainoel
Member

Om du tror att jag börjar grina för detta, så kanske du blandar ihop mig med någon. Mitt inlägg ovan är inte riktat till dig personligen, Cheba, utan till alla som varit och är arga över detta med K & S. Dessutom menar jag absolut inte att vara sur eller otrevlig, utan jag vill bara understryka att ni kan ge upp med gnället, därför att vi har våra skäl att anta att detta beslut är det bästa för oss alla, på sikt.

Hade det nu varit så att jag grinade och var sur, så skulle det heller inte vara för att jag var kvick till grin, för du är inte den enda som klagat på detta, som du kanske lagt märke till. 😉

Angående spegeltitt, så för vi kontinuerligt interna diskussioner och reflekterar över hur vi driver Swecan. Men visst, ibland kan det behövas lite extra självkritik. Just i detta fallet med K & S tycker jag emellertid att vi gjort precis vad som var nödvändigt, på precis det vis som var nödvändigt.

Nåväl, hoppas ni kommer att upptäcka vilket briljant beslut detta är att enbart tillåta fröhandel i K & S. :hemp:

PEACE, LOVE AND UNDERSTANDING/

Papai Noel