Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj Odlingstält 100x100x200cm LYX paket Reply To: Odlingstält 100x100x200cm LYX paket

#464203

juckmuck
Member

@groweed wrote:

Juckmuck, vet inte om ditt inlägg va riktat mot mig, men jag har betalt och har INTE fåt något förutom löften om att det ska komma nästa vecka å nästa vecka…

Om jag får det jag beställt kommer jag självklart gröna Kiruna, men jag tror att han också förstår varför jag börjr tveka.

/groWeed

nej jag riktade inlägget åt killen som fått odlingsaker för flera tusen kr…det var åt honom :*) och alla andra som fått utan att gröna eller säga ett tack åt honom..det minsta man kan göra…om jag inte får mina grejor så inte blir jag arg för det! allting har en förklaring och kan tänka mig hans förklaring skulle vara god eller lite besviken skulle jag bli men det går alltid över…då betalar jag fullt pris på sakerna bara :) ser inge större problem av det men han gav chans till såna som inte har grejor m.m…köp grejor från nån growshop istället då om ni är missnöjda…jag tänker inte hacka på honom…har ganska bra kontakt med honom och det vill jag inte förstöra pga detta…alla kan begå misstag men jag tror era frön är påväh :) annars kan ni ju kolla upp med han istället för att starta en scamm tråd…inte så värst kul för honom kan jag tänka mig