Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj Odlingstält 100x100x200cm LYX paket Reply To: Odlingstält 100x100x200cm LYX paket

  • holken

    Member
    2008-07-16 at 14:58

    Juckelimukk, du skrev allt jag inte orkade!

    -Tack!

    Vafan, negativa människor -> Gå o göm er!

    Snackar med “luvan” Ja med ett par ggr om dagen o ja killen håller flaggan i topp fortfarande :D
    Muntra miner trots ALLT!

    Väntar på mina grejer jag me, men har dock inte pejjat han än (Idag eller i morgon + Bonus på ett par tusen k, kiruna kan ju själv om han vill lägga upp listan), men killen har bjudit hem mig till sig bl a o en hel del personliga saker har vi snackat så killen is real!

    SLUTA GNÄLLA!!! Plz!
    Har ni gnäll o en jävla massa negativ energi, HÅLL DE FÖR ER SJÄLVA (Stör mig bra mycket på bittra människor) o ja kan inte hålla käften heller!

    Men har ni något negativt om mig eller mina andra Swecan polare o polare i Sverige så Pm:a mig eller knip det liksom!!

    Sitt o tjura ner er i eran ensmhet, skönt för dig kanske, men för oss andra då?

    Kiruna, Keep It Real, vi kommer göra det!!

    Så nu försöker vi en gång till, munnen den ska skratta o va glad så sudda bort din sura min :P 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 :) :D :) 😆 😆 😆 😆 😆 😆 :P :P :P :D :) :D :)

    Jesus-> Holken är inte naiv, han är ärlig!
    Groweed -> Hoppas det löser sig för dig, det tror jag att det kommer göra :D

    Pz