Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Pauser/uppehåll Reply To: Pauser/uppehåll

#463558

doktor_knark
Member
Quote:
Har under det här uppehållet tänkt införskaffa melatonin i tablettform för att se om jag kan optimera min sömn utan en kvällsholk, det är något jag varmt kan rekommendera till de som får sömnbesvär (eller har konstanta sömnbesvär oberoende av rökning!) under sina uppehåll.

Har alltid haft insomningsproblem sedan tonåren och det finns inget som är bättre än CB för att ta hand om sådant. Melatonin har jag kört en del, men de jag köpte var åt helvete för starka, 10 mg per tablett, jag var helt slö och apatisk dagen efter om jag åt en hel, en tredjedel eller en fjärdedel var lagom för mig. Det är det klart bästa mot jetlag, imho.

Det där med att man plötsligt inser hur jävla stenad man är har jag varit med om några gånger, suttit och glott på TV, sen stått utanför porten och rökt, tyckt man inte är stenad alls, så kommer en granne och börjar prata med en och man blir helt ställd får bara ur sig något osammanhängande och klarar knappt få upp porten. :)