Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Ännu en LowRyder2. Ettårig tråd med någon form av avslut. Reply To: Ännu en LowRyder2. Ettårig tråd med någon form av avslut.

#432234

reaper
Member

bloodclot: Jag sitter ju inte direkt på mycket erfarenhet – andra gången jag odlar. Däremot spenderade jag en jäkla massa tid att läsa på och köpa på mig grejer innan jag drog igång. Lampan var en bra investering misstänker jag och så här i efterhand känns det svinskönt. Nu kostar odlingarna inte mer än vad frön och el kostar. :)

no_name: Haha, nej den får växters motsvarighet till rödmjölk, husmanskost och en helvetes massa kärlek. :) Hon slipper ju dessutom konkurrera om utrymmet med någon annan planta. Kanske kan förklara sizen… Annars har jag väl bara haft tur nog och få bra frön.

hhskogstokig: Jag vattnar två gånger om dagen ungefär, morgon och kväll. Det är lite olika ibland eftersom jag jobbar rätt oregelbundet med lite nattskift här och där. Det är för övrigt en törstig lite jänta. Suger säkert upp två liter per dygn.