Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Välkommen in i städskrubben! Reply To: Välkommen in i städskrubben!

  • skurhinken

    Member
    2006-04-21 at 15:45

    Fintfint Men har du inte satt lite många? Du tjänar nog inte så mkt på att sätta sådär många frön då dom inte blir så feta, dom sitter för nära varandra.

    Ska lätt följa den här tråden Good luck and Have fun

    //Enjoy

    Enjoy Jag har räknat med att nån kanske dör samt att ungefär hälften är hanar.

    Jag har tre lowryder och de tror jag inte sitter för nära varandra, de kommer inte nudda varandra. Vad jag läst om NLX så har de väldigt få löv blir inte så buskiga, de växer gärna på höjden istället.

    peace

    Ser lovande ut!

    Hur löser du ventilationen sen i blom?
    Jag menar det kanske blir lite svårt att ha dörren öppen under mörker timmarna då det kan komma in ljus.

    Vad ligger tempen för tillfället?

    Fritz Jag har ingen lösning på ventilationen i blom. Min skrubb är inne i ett annat rum med en dörr med lås. Det kommer va kolsvart i der rummet under mörkertimmarna.

    Tempern ligger på mellan 20-26 grader. På natten kan den mycket väl vara nere på 14 grader, har ej kollat.

    Varför odla LR i en så pass stor garderob med bra ljus?

    Annars så ser det fint ut:)

    RomeTheStone Precis som PapaiNoel skrev så blir de klara snabbt, blir inte så stora och verkar vara lätta och odla. Dock så har planerna ändrats lite nu eftersom många dog och jag nu istället odlar NLX som tydligen ska kunna bli ganska långa :|

    Gammal jord, kiss och LR, vad kan gå fel?

    Kör hårt.

    A-dam Jorden var gammal och torr och vägde knappt nånting. Vattnet bara rann igenom utan att fånga upp nån fukt. Nu i efterhand skulle jag vattnat igenom jorden bättre innan jag satte fröna men klart det är lätt och va efterklok 😉

    Då kör vi vidare:

    Dag 11

    Ser stabilt ut, har egentligen ingenting och anmärka på.