Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Ketchup tänker stort! Början på slutet. Reply To: Ketchup tänker stort! Början på slutet.

  • ketchup

    Member
    2006-05-19 at 19:16

    @gromp wrote:

    Värkar ju ticka på fint. Inge otrevliga besök eller andra faror en så länge?

    Ingen förutom jag och mina tre vänner som hjälper mig förverkliga det här har vistats i lägenheten, så än så länge flyter det på bra. :D

    @metzger wrote:

    14 liter är fint, men 20 liter är kung. kolla på ikea eller c.o efter typ sop korgar el dylikt, brukar finnas fina 20 liters grejjer som passar fint för ditt ändamål!
    ju mer idealiskt du har det för dina plants, desto bättre blir det!

    Keep it up man

    //metz

    Ojojoj.. jag hoppades verkligen på ett svar som “men herregud 14 liter är verkligen nog” eller något liknande. På swegrow har dom ju endast “tecu 25” som är 11 liter så jag trodde att mina skulle räcka. :?
    Är så jädra jobbigt att plantera om. Och städningen efteråt är inget att hurra för.

    Fråga:
    THC producerar under hela plantans liv men mest i blom. Borde inte det betyda att desto längre plantan veggas desto mer THC blir det i rökat. Eller fördelas THC-et ut över hela plantan så att det inte blir starkare utan bara mer? Eller har jag fått allt om bakfoten? 😳