Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Urintest nu på onsdag, behöver erat stöd.. Reply To: Urintest nu på onsdag, behöver erat stöd..

  • reaper

    Member
    2005-08-04 at 13:33

    jag forskade som fan i det här när jag skulle kissa, nyfiken i en strut.

    det är mycket med gojs och medel och fan vet allt, men det enda som verkligen funkar är ju en ren polares kiss, eller whizzinator med artificiellt urin.

    där jag kissade fick jag vara själv, vattnet i toan var blått och allt annat vatten var avstängt. skojjigt nog fick jag ta med mig en 0.5-liters läskflaska i fickan in, så min nödlösning var nära till hands:

    som jag förstår det(Tm), så räcker det med en droppe vatten i urintestet för att det ska vara oläsligt, alltså förstört.

    ganska logiskt iom att man letar efter så små mängder knarkrelaterat.

    grejjen med kreatinin i urinen är (som jag fattar det som vanligt) att det utsöndras i jämn takt, så om man kissar normalt har man normal mängd av det. har man hällt i sig vatten så syns det.

    smartaste vid drogtest och man vill slippa missförstånd (för man använder ju inte droger, det är ju Olagligt), är att träna en massa god tid innan, sen äta pizza och flott dagen/dagarna innan. Teorin är att man tränar ur sig eventuella konstigheter och sen lägger på ett rejält lager nytt fräscht fett lagom till testet.

    den här sidan är väldigt intressant i medicinskt syfte (så klart. vad annars?)

    http://www.lg.se/templates/Page.asp?id=8235