Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Tsunami-eller, det regnar MYCKET i svealand.. SNUTJÄVLAR! =( Reply To: Tsunami-eller, det regnar MYCKET i svealand.. SNUTJÄVLAR! =(

  • reaper

    Member
    2005-07-29 at 18:02

    Tack & bock, “Firren”!!!

    Helt sjukt att de inte dog eller nåt annat hemskt av att stå i sån rotblöta så länge??! 😯
    Jag var förbi dem idag och de såg ut att må fullständigt PRIMA!! :D :D
    De kan nog inte må bättre.. Stå en halv meter från vattenbrynet så de bara kan sträcka ut sina “händer” och hämta hur mycket vatten de vill närhelst de önskar! 😉 Fast den stabbige längst till höger(vet ju inte vad det är för rackare), med stamskotten långt in på stammen, är lite sen i blomningen??! De andra blommar för fullt, eller börjar till att blomma för fullt iallafall!! :P
    Jorden de står i var rejält lerig iom att det är precis vid vattendraget men det verkar bara vara BRA!?!! Jag var lite orolig i början när jag blandade ut den med några tiotal liter “vanlig” blomjord, men som sagt det går bra.. :) Det kan tilläggas att vattendraget ej innehåller firrar(till Mr.Fisk´s förtret?!) för att det är alldeles för mycket gödning från intilliggande jordbruk.. Men den gödningen verkar bara vara bra för mina flickor!?

    Uppdatering kommer nog när de börjar budda upp sig ordentligt! 😉

    morsXkors!

    /T