Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Skaffa eget litet “hus”….något som slagit er? Reply To: Skaffa eget litet “hus”….något som slagit er?

  • reaper

    Member
    2005-07-18 at 15:55

    för ett år sedan eller så hade jag en kompis som var intreserad av odling. han ville inte odla hämma precis som du, så jag frågade honom om han inte kunde hyra ett garage. kunde kanske vara något för dej också?

    det är viserligen ganska dyrt, men å andra sidan finns till gång till ström och golv brun om det skulle behövas (vid hydro till exempel). dessutom har man en ganska stor yta att odla på, det såg ut som en jungel ungefär och dollar tecknen lyste i ögona på mig.

    men undvik att springa dit för ofta man kan liksom inte låta bli att se hur det går för dom. min kompis ordnade det så att han hade en timer som skötte bevatningen, mycket praktiskt över skots vatten rinner då ner i golv brunen och hela rumet var av betong så inget rutnade eller så.

    det är ganska vanligt att folk förvarar sina saker i hyrda garage cannabis plantor är väll mer ovanligt, men jag skulle tro att risken att åka fast är mycket liten.

    lycka till!