Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken GardenGnome har skördat Mama 5/5 Reply To: GardenGnome har skördat Mama 5/5

#244798

reaper
Member

gammal_christianit:Plantorna går rätt bra. Mama flushar nu och har gulnat en del. Jag har inte haft tillfälle att närinspektera efter spinn. Men det verkar inte vara så mycket skador vad jag kan se. Hon kommer alldeles snart att torka och sprida glädje. Bubblan kör vidare lite till i väntan på de sälla jaktmarkerna. Tack för fikat det var jättetrevligt. :D

grodankermit: Mama är stelbent som fan så hon fixar inte riktigt det där med att dansa. Bubblan svajar däremot loss så det står härliga till för kholorna är rätt så tunga nu. :D

Korten togs i torsdags kväll, natt 57, när de egentligen skulle sova men jag vill inte pina er för länge utan lite bilder så jag smet in lite snabbt tog lite kort. Ska ta nya under lite bättre förhållanden. Korten på Mama blev lite kass.

Mama är nu 17 cm hög från jord till topp och är 55 cm bred på de två bredaste ställena och 35 cm som smalast. Hon har minst ett frö med Bubblelicious hane

Bubblan slår alla mina förväntningar med sina kholor. Jag har aldrig fått några såna här långa och feta rackare tidigare. Måste stödja upp dem på något sätt för att de inte ska välta. Hon har några enstaka frön med Bubblelicious hane. Ja ni dömer själva vad ni tycker. Dansa, dansa, dansa :mrgreen:




Här står Lillbubblan och myser lite framför morsan.

Lite suddig Blue Mystic 🙄

Undrar hur mycket det kan vara på Bubblan egentligen. Är 150-200 g orimligt?

Intryck och reflektioner mottages gärna.