Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen MONSTER odling utan nåra plantor Reply To: MONSTER odling utan nåra plantor

#232385

reaper
Member

Först o främst vill jag säga att din ide låter grymt bra ❗

Sen så håller jag helt o hållet med Skrubbzki..

Många av mina vänner har torskat på både kortare och längre straff pga av enbart vittnen, gamla plastrester från haschkakor osv..
Dessa lagar e till och med så sjuka att en god vän sitter på 2.5 år för grovt narkotikabrott, utan en en ecstasy tablett i beslag. Allt detta bara för att en viss goltupp inte kunde hålla sin käft stängd :( så det där med att få bort ALLA rester e väldigt viktigt

Och ska du nu köpa en liten stuga så tycker jag att du ska förstärka dörren.
Du kanske inte är så erfaren vad gäller narkotikasnutarnas metoder :?: Men dom har mängder av grymma verktyg som dom flesta inte har en aning om. tex vill dom nu gå in hos dig och du bara har några extralås o kedjor så tar dom sig in på max 10sec ändå..
Jag vet inte hur den ser ut, men dom knäcker sönder hela dörren på mitten med något slags verktyg sen så brakar helvetet lös.. så bara några extralås äre det bara o glömma..

Barrikera ist hela dörren med en ca 1/2 – 1cm tjock metallskiva på insidan och samma gäller förstårs alla fönster, fast det ser ju lite skumt ut om du slår för alla rutor om du nu ska bo där. Och du kan ju inte ha något lås på utsidan vad gäller extradörren isf.

Och sätt upp en hel djungel med tomatplantor lr dyl, för det kan ju hålla i rätten bara du spelar dum (Man e alltid Oskyldig tills motsatsen har bevisats) Då kan du ju alltid skylla på att du odlar värsting tomater under högtrycksnatrium :)

Men det finns en enklare lösning på allt..
Inte ett ljud till någon om att du har en odling, du säger inget till en käft vart du bor under 3 månader mm, om du nu inte ska skörda regelbundet såklart..
Själv så ska jag flytta ut i skogen hela sommaren och köra upp en riktigt fläskig plantage. Funkar ju iof bara om man kan hålla sig osocial och ha ett extremt bra tålamod

Lycka till!! :D