Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Tobaksvanor @ SweCan Reply To: Tobaksvanor @ SweCan

  • reaper

    Member
    2004-01-29 at 14:17

    @Powerpuffgirl wrote:

    Då får jag lov att gratulera! Själv slutade jag att röka cigg i november, innan dess så rökte jag ca 1 paket om dagen. Jag har dock syndat när jag har varit ute med folk (dock rökt några av deras cigg) och blandat några ggr med cb.

    Men nog är det gött att känna att det har funkat att sluta med en dålig ovana, och att ändå kunna röka utan att falla tebaks! :D

    tack, o desamma du!
    jag kommer nog att synda any day now.. har faktiskt inte som mål att ge upp cigg helt utan bara detta varje-dag-rökandet. trodde det skulle vara jobbigare än vad det är.. speciellt när man går ut på krogen, fast iom att jag gett upp alkoholen sedan 5 månader tillbaka så va inte de några problem heller.
    men känner jag för att ta en cigg någon gång så kommer jag att göra det.

    @kaukasar wrote:

    Va ett tag sen man såg dig maryjane! Jävlar, rökt cigg i 10 år, du va rätt så väldigt ung när du börja va…

    ah trevligt, någon kommer ihåg mig 😆 nä inte varit speciellt aktiv här på senaste faktiskt.
    jag var 12 då jag började röka mer regelbundet :( fyfan va äckligt egentligen.. rökt nästan halva mitt liv o ja e bara snart 22.. de va verkligen på tiden att sluta

    fred