Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken *SKÖRDAT* Miniodling i PC chassi / Skunk #11 / Blueberry Reply To: *SKÖRDAT* Miniodling i PC chassi / Skunk #11 / Blueberry

#562463

chronide
Member

Uppdatering! Dag 33 från plantering

@ducksfoot wrote:

Ser riktigt fint ut må jag säga! Bra jobbat!

Tack! :D

Nu märker jag stor framgång! Jag har lyckats få blommor!!!!!!!! Helt amazing. Jag. Blommor. Omg.

Lukten: Underligt. Ingen lukt alls när jag gick in i rummet idag. Knas. Men skitbra! :supersmile:
Blommorna luktar väldigt gott! Väldigt söt lukt, nästan som fruktsocker från någon söt frukt. Awesome.

Jag har tänkt på alla budsites jag har, det är ju jättemånga? Blommor överallt ju. Kommer detta minska skörd? Popcornbuds verkar mindre omtyckt än top colas, vad kan någon erfaren odlare säga om detta?

Jag har även spekulerat lite kring ifall jag bör trimma henne lite. Vissa blad hänger bara och skrapar mot väggen, och får knappt något ljus alls.
Jag vet inte riktigt hur det fungerar med att klippa bort saker från henne, energi har ju lagrats i bladen som hon sedan skall ta upp i blomningen antar jag? Varför klipper folk bort blad för då… >.< Förvirrande. Har för övrigt fortfarande kvar aluminiumfoliet som reflektor där uppe. Orkar inte bry mig om det, jag vet att det inte är den bästa lösningen men till nästa odling skall det bli skärpning! Vad tror ni erfarna odlare, kommer budsen att tjocka på sig mkt mer ? Vad kan jag förvänta mig att skörda från henne när hennes liv nått sitt slut? :)

Bilder!














Bladen som jag pratade om, de som hänger och skrapar mot väggen:




En titt i luppen!


Det var allt för idag!

Peace :yeahright:

– C